TAL
מערכות תקשורת  בע"מ

 

 


להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 


מונה:

תאריך ושעה
 

                                                     
Call Center Management

מערכת  CCM - מערכת בקרה וניהול מוקד שירות לקוחות/מרכז שירות טלפוני.
המערכת מציגה את נתוני המוקד בזמן אמת וצוברת נתונים לאורך זמן. 
מערכת הפקת דוח"ות - מאפשרת מעקב ובקרה בנושאים של : יעילות המוקד, רמת השרות, איכות השירות, יעילות מוקדן ועוד...
 
השילוב המלא בין CCM  ומרכזיית הטלפון מאפשר להציג לכל אנשי המוקד, מוקדנים, מפקחים ומנהלים מידע בזמן אמת בעמדת העבודה שלהם וכן על גבי מסכי תצוגה חיצוניים.
המערכת תומכת תמיכה מלאה בעברית. ניתן לקבל את המערכת בשפות נוספות.
 
כך לדוגמא, המערכת מציגה בזמן אמת ובאופן גרפי את נתוני זמן ההמתנה הממוצע של הלקוח למענה אנושי, מספר השיחות הממתינות בתור והיחס בין מספר השיחות המטופלות למספר השיחות הננטשות, דבר המאפשר גמישות ניהולית ויעילות מירבית בכל רגע.
 
דוגמא לאחת מתצורות התצוגה של Real Time :
    
  
 

ניתוח ובקרה - יעילות המוקד
 
מערכת הפקת דו"חות מאפשרת להציג נתוני זמן אמת ונתונים היסטוריים של פעילות המוקד, השירות ואיכות השירות.
 
המידע מוצג בתצורה גרפית או בטבלאות כגון :
 
  • נתוני שיחות מצטברים בחתכי זמן שונים.
  • שיחות נוטשות כולל מס' הטלפון והעמדה שבה השיחה ננטשה.
  • כמות השיחות הממתינות וזמן ההמתנה הממוצע.
  • זמן המתנה מירבי למענה אנושי במוקד.
  • כמות מוקדנים פעילה וכמות מוקדנים כללית.
  • התפלגות זמן עבודה של מוקדן בקבלת שיחות ועבודת ניירת / הפסקה.
המידע המוצג מהווה בסיס לניהול שוטף ולתכנון עסקי נכון של פעילות המוקד בתחומים הבאים:
 
  • תכנון כוח אדם לטווח ארוך
  • תכנון כוח אדם לטווח קצר
  • ניהול משמרות
  • שיפור ביצועים בתחומי מכירה, שירות, שימור לקוחות
  • ייעול תהליכים
  • הערכת עובדים
 
מערכתCall Center Management  היא מערכת ידידותית למשתמש ומותאמת לצרכיו האישיים של כל לקוח.
ניתן לשלב את המערכת במספר רב של כלים נוספים כגון :
  • השמעת מיקום בתור וזמן המתנה ממוצע.
  • פתיח אישי אוטומטי לפי מוקדן.
  • מענה קולי אינטראקטיבי (IVR)
  • מערכת ניהול תורים והקצאת שיחות (ACD)
  • מערכת הקלטת שיחות.
  • CTI - שילוב בין מערכת הטלפוניה בארגון ומערכת ניהול קשרי לקוחות CRM, המאפשרת הקפצת מסכים עבור הלקוח מתוך  המערכת ויצירת שיחה מתוך כרטיס / תיק הלקוח.
  • תמיכה ב VoIP.
  • מערכות מסרים מאוחדים : קבלה ושליחה של פקס, אימייל, הודעות קוליות, שליחת הודעות SMS
  • סרגל סוכן ידידותי.
 
המערכת  קלה  להפעלה וידידותית למשתמש .
 
 
 
המערכת מותאמת למרכזיות תדיראן - קורל, פנסוניק, טלרד - כוכב. בקרוב ממשק למרכ' NEC-PHILIPS  ומרכזיות LG.
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

TAL  מערכות תקשורת (לביא) בע"מ   ת.ד.  14192  אשדוד  77041 
נייד         052-3224408               פקס' 08-8670138


 

 

 

לייבסיטי - בניית אתרים