TAL
מערכות תקשורת  בע"מ

 

 


להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 


מונה:

תאריך ושעה
 

 

 

טל מערכות תקשורת משווקת מערכות הקלטה מקצועיות המיועדות להקלטת שיחות טלפון בעסקים וארגונים.

לאיזה ממשק ניתן לחבר מערכת הקלטה ?

  • קו בזק אנלוגי                                                           יש לך שאלה ? אל תהסס - צור קשר!
  • שלוחה רגילה במרכזייה פרטית
  • שלוחה חכמה במרכזייה פרטית
  • ציר PRI המחבר את המרכזיה לספק השרות
  • ממשק SIP 
  • מיקרופון אווירת חדר
  • מכשיר קשר

חיבור הקלטה לשלוחות רגילות או קוו אנלוגי או מיקרופון

 
מערכת ההקלטה מתחברת במקביל לשלוחה רגילה / קו טלפון אנלוגי / מיקרופון
 
חיבור הקלטה לשלוחות חכמות
 
הקלטת שיחות בשלוחות חכמות מתבצעת ע"י חיבור מקבילי של מערכת ההקלטה לשלוחה בחדר התקשורת.

חיבור הקלטה לציר PRI

בהקלטת ציר PRI המערכת מתחברת במקביל לספק השרות או במקביל לכרטיס במרכזייה.

חיבור למכשיר קשר

בהקלטת מכשיר קשר החיבור מתבצע במקביל ליציאת השמע של המכשיר

איפה למקם את מערכת ההקלטה

מומלץ להתקין את מערכת ההקלטה בחדר התקשורת.

הגישה למערכת מתבצעת ברשת הארגונית.

שילוב מערכת הקלטה בתוכנה הארגונית

ניתן לשלב את מערכת ההקלטה בתוכנת ה - CRM הארגונית.

שילוב בתוכנות ניהול קשרי לקוחות (CRM) יצור  בסיס נתונים מאוחד, הכולל את פרטי הלקוח והקלטת השיחות שנערכו. 

שילוב הקלטה בתוכנת Call Center

ניתן לשלב את מערכת ההקלטה בתוכנת ניהול המוקד. שילוב זה יאפשר שמיעה מהירה של שיחה המשולבת בדו"חות המערכת. 

 האם המערכת מתאימה לסוגי מרכזייות שונות?

כן. הגדרת סוג המרכזייה מתבצעת בתוכנה, כך שהחלפת  מרכזייה אינה מחייבת החלפת מערכת ההקלטה.

המערכת תומכת ב - NEC-PHILIPS, PANASONIC, CORAL-TADIRAN, SIMENS, AVAYA, NORTEL

 


Go Back  Print  Send Page
 

 

 

TAL  מערכות תקשורת (לביא) בע"מ   ת.ד.  14192  אשדוד  77041 
נייד         052-3224408               פקס' 08-8670138


 

 

 

לייבסיטי - בניית אתרים