TAL
מערכות תקשורת  בע"מ

 

 


להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 


מונה:

תאריך ושעה
 

 

למה להקליט?

בפעילות היומית – אנו מבצעים פעולות רבות באמצעות הטלפון.  

עסקאות מתבצעות בזמן אמת תוך שימוש בטלפון וללא אסמכתא כתובה.

הקלטת השיחה תחסוך מאיתנו את "יהיה בסדר" ותהווה תיעוד ואסמכתא לסיכום הטלפוני.

 היתרונות הגדולים של הקלטת שיחות

  • הקלטת שיחות - תיעוד אמין

    הקלטת שיחה מונעת חילוקי דעות לגבי עצם קיום שיחה ו\או תוכן השיחה. הקלטת שיחה מהווה תיעוד אמין ותמנע את חילוקי הדעות :

    הקטנת חילוקי דעות - חוסכת זמן וחוסכת כסף.

    • תיעוד הוראות הלקוח.
    • תיעוד החלטות וסיכומים.
    • תיעוד הצעות מחיר.
    • תיעוד סיכומי מכירה והזמנה.
    • תיעוד הוראות / דיווח ביצוע .
  • הקלטת שיחות - מונעת טעויות שעולות כסף
    מערכת הקלטת שיחות שומרת את הנתונים שנמסרו ע"י הלקוח, שלעיתים הוקלדו באופן שגוי או
    נשמטו... כך ניתן לאמת נתוני משלוח, כתובת, פרטי הזמנת כמויות  וכולי... הקלטת שיחה תמנע
    טעויות שעולות כסף.


  • הקלטת שיחות - שיפור שביעות רצון הלקוח
    שימוש בשיחות שהוקלטו במוקדי שירות לקוחות מהווה כלי עיקרי בהערכת עובדים, ניתוח תהליכי מכירה ושיפור השירות ללקוח. השיחות המוקלטות משמשות  להדרכה וכלי משוב לעובד.


  • הקלטת שיחות - שיפור הצעות עיסקיות
    ניתוח השיחות המוקלטות מאפשר ללמוד את צורכי הלקוח, להבין את הגורמים המשפיעים על אופן החלטת הלקוח ומה גורם לו להתנגדות. הקלטת שיחה מאפשרת לבחון בצורה אובייקטיבית את הגורמים להצלחה או כישלון בסגירת העסקה ולאיסוף מידע שיסייע לשפר את ההצעה הבאה ללקוח. אנשי המכירות וצוות שירות הלקוחות יכולים להקשיב ולנתח את שיחת המכירה, ללמוד, לשפר ולשכפל הצלחה.


  • הקלטת שיחות - שיפור האבטחה בארגון
    הידע והמידע שנצבר בחברה הוא הנכס היקר ביותר שלה. הימצאות מערכת הקלטה מסייעת בשיפור אבטחת המידע, מביאה להקטנת תופעת השיחות המיותרות ומאפשרת לבדוק ולאתר דליפת מידע עסקי .
 
  
  
 

 

                                 


Go Back  Print  Send Page
 

 

 

TAL  מערכות תקשורת (לביא) בע"מ   ת.ד.  14192  אשדוד  77041 
נייד         052-3224408               פקס' 08-8670138


 

 

 

לייבסיטי - בניית אתרים